• Meiltä

    TV-Antennit ja tarvikkeet

    Meiltä kaikenlaiset TV antennit, mm. UHF, VHF, SAT, Vene antennit, Mokkula antennit ym..

    Kysy lisää!

    017 262 7009

  • Huollamme

    puhelimet ja tabletit

    Mikäli huoltoon toimitetun laitteen kustannukset nousevat liiaksi tai jostain muusta syystä laitetta ei huolleta, viallisen laitteen voi hakea MAKSUTTA takaisin tai jättää huollon purettavaksi ongelmajätteeseen.

    Soita meille!

    017 263 1577

  • Meiltä

    Aurinkopaneelit ja järjestelmät

    Olemme Eurosolarin jälleenmyyjä ja pystymme toimittamaan kaikenlaiset aurinkopaneelijärjestelmät, myös asennettuna. Meiltä räätälöidyt aurinkopaneelijärjestelmät tarpeesi mukaan, kysy tarjous!

    Kysy lisää!

    017 262 7009

  • Huollamme kaikenlaisen

    Elektroniikan!

    Huollamme Älypuhelimet, Tablet laitteet, Televisiot, Digiboksit (tallentavat ja ei tallentavat), Kodin AV, pelikonsolit (retrosta nykyaikaan) jne. erikoiselektroniikka.

    Soita meille!

    017 263 1577

  • Meiltä

    Kaikenlaiset komponentit

    Olemme Elfan jälleenmyyjä, joten saamme kaikkia yli 400 000 tuotetta rahtivapaasti liikkeeseemme.

    Kysy lisää!

    017 262 7009

  • Samsung

    Takuuhuolto!

    Olemme Samsungin TV ja digitallennin takuuhuolto, sekä puhelin ja tablettien takuuhuollon vastaanottopiste.

    Soita meille!

    017 263 1577

ET-Huolto

Huollot postin kautta

Laitteen huoltaminen onnistuu myös postin kautta. Lähetät vain laitteen meille ja täytät huoltosaatteen. Tutkimme laitteesi ja soitamme sinulle kustannusarvion yleensä samamana arkipäivänä paketin sapumisesta. Parhaimmillaan voit saada laitteesi takaisin jopa laitteen saapumispäivää seuraavana arki-päivänä!

Ohjeet laitteen lähettämiseen

Pakkaaminen ja lähettäminen

  • Asiakas vastaa itse laitteen asianmukaisesta pakkaamisesta.
    KUET-Huolto ei korvaa mahdollisia kuljetuksen aikana aiheutuneita vaurioita, jotka johtuvat laitteen puutteellisesta pakkaamisesta tai suojaamisesta.
  • Jos laite on takuunalainen ja yksi huoltamistamme takuumerkeistä, tulee asiakkaan ottaa yhteyttä huollon järjestämiseksi.
  • KUET-Huolto on oikeutettu veloittamaan mahdolliset kuljetuskustannukset voimassa olevan hinnaston mukaisesti.
  • KUET-Huolto ei korvaa mahdollisia katoamisia kuljetuksen aikana.
  • KUET-Huolto ei lunasta postiennakkolähetyksiä, ne palautuvat aina lähettäjälle.
  • Huolletut laitteet palautetaan asiakkaalle joko asiakkaan ilmoittamaan palautusosoitteeseen tai lähimpään postitoimipaikkaan, laitteen koosta riippuen.
  • Huollot voi maksaa ennakkotilisiirrolla, postiennakolla tai suoraan liikkeeseemme käteisellä ja yleisimmillä pankki- ja luottokorteilla. Yrityksille myös laskutus mahdollisuus.
  • Mikäli asiakas ei nouda saapunutta lähetystä postitoimipaikasta ja Itella palauttaa laitteen KUET-Huollolle, laite siirtyy KUET-Huollon omaisuudeksi kolmen kuukauden kuluttua palautumispäivämäärästä. Uusintalähetyksistä KUET-Huolto on oikeutettu perimään kuljetustai postiennakkokustannukset toistamiseen voimassa olevan hinnaston mukaisesti.


  • Elä lähetä ylimääräisiä asioita laitteesi mukana:

    Poikkeukset:
  • Lisälaite liittyy vian ilmenemiseen, tällöin se tulee lähettää laitteen mukana.
  • Vika liittyy laitteen akkuun, tällöin myös laturi tulee lähettää laitteen mukana testaukseen.
  • Laitteessa on todella erikoinen virtalähde, toivoisimme että lähetätte sen laitteen mukana.


  • Kuljetusvauriot

  • Mikäli huollettu laite on jostain syystä vaurioitunut matkalla huollosta takaisin Asiakkaalle, tulee Asiakkaan viipymättä ottaa yhteyttä KUET-Huollon asiakaspalveluun:
        • Yhteystiedot: Klikkaa tästä
        • Asiakas valokuvaa laitteen paketin sekä vaurioituneet laitteet ja lähettää ilmoituksen tapahtuneesta vikailmion kerä KUET-Huollon asiakaspalveluun pikimmiten.
        • Ilmoitukseen tulee liittää huoltolähettteen vasemmassa yläkulmassa oleva huoltotyönumero.