Huollot postin kautta
Laitteen huoltaminen onnistuu myös postin kautta. Lähetät vain laitteen meille ja täytät huoltosaatteen. Tutkimme laitteesi ja soitamme sinulle kustannusarvion yleensä samamana arkipäivänä paketin sapumisesta.
Parhaimmillaan voit saada laitteesi takaisin jopa laitteen saapumispäivää seuraavana arki-päivänä!
Ohjeet laitteen lähettämiseen
Pakkaaminen ja lähettäminen
Asiakas vastaa itse laitteen asianmukaisesta pakkaamisesta.
KUET-Huolto ei korvaa mahdollisia kuljetuksen aikana aiheutuneita vaurioita,
jotka johtuvat laitteen puutteellisesta pakkaamisesta tai suojaamisesta.
Jos laite on takuunalainen ja yksi huoltamistamme takuumerkeistä, tulee asiakkaan ottaa yhteyttä huollon järjestämiseksi.
KUET-Huolto on oikeutettu veloittamaan mahdolliset kuljetuskustannukset voimassa olevan hinnaston mukaisesti.
KUET-Huolto ei korvaa mahdollisia katoamisia kuljetuksen aikana.
KUET-Huolto ei lunasta postiennakkolähetyksiä, ne palautuvat aina lähettäjälle.
Huolletut laitteet palautetaan asiakkaalle joko asiakkaan ilmoittamaan palautusosoitteeseen tai lähimpään postitoimipaikkaan, laitteen koosta riippuen.
Huollot voi maksaa ennakkotilisiirrolla, postiennakolla tai suoraan liikkeeseemme käteisellä ja yleisimmillä pankki- ja luottokorteilla. Yrityksille myös laskutus mahdollisuus.
Mikäli asiakas ei nouda saapunutta lähetystä postitoimipaikasta ja Itella palauttaa laitteen
KUET-Huollolle, laite siirtyy KUET-Huollon omaisuudeksi kolmen kuukauden kuluttua palautumispäivämäärästä.
Uusintalähetyksistä KUET-Huolto on oikeutettu perimään kuljetustai postiennakkokustannukset toistamiseen voimassa olevan hinnaston mukaisesti.
Elä lähetä ylimääräisiä asioita laitteesi mukana:
Poikkeukset:
Lisälaite liittyy vian ilmenemiseen, tällöin se tulee lähettää laitteen mukana.
Vika liittyy laitteen akkuun, tällöin myös laturi tulee lähettää laitteen mukana testaukseen.
Laitteessa on todella erikoinen virtalähde, toivoisimme että lähetätte sen laitteen mukana.
Kuljetusvauriot
Mikäli huollettu laite on jostain syystä vaurioitunut matkalla huollosta takaisin Asiakkaalle, tulee Asiakkaan viipymättä ottaa yhteyttä KUET-Huollon asiakaspalveluun:
- Yhteystiedot: Klikkaa tästä
- Asiakas valokuvaa laitteen paketin sekä vaurioituneet laitteet ja lähettää ilmoituksen tapahtuneesta vikailmion kerä KUET-Huollon asiakaspalveluun pikimmiten.
- Ilmoitukseen tulee liittää huoltolähettteen vasemmassa yläkulmassa oleva huoltotyönumero.